Back

HTGP Academyn aamiaisseminaari 10.4.2025: AI & viestintä

Firm News | 20 March 2025

Tervetuloa HTGP Academyyn!

Tähän rumpujen pärinää – kautta aikojen ensimmäinen HTGP Academy -aamiaisseminaari järjestetään huhtikuussa 2025! Konserniyrityksemme Luovan Työmaan luotsaama tilaisuus pitää sisällään kolme puheenvuoroa aiheina tekoäly, tehokas julkaisujärjestelmä viestinnän tukena ja vastuullisuusviestintä kilpailuedun luojana.

Mitä on luvassa?

HTGP Academy on liiketoiminnan johtajille ja kehittäjille suunniteltu tapahtumien sarja, joka tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden sukeltaa ajankohtaisiin ja käytännönläheisiin näkemyksiin liiketoiminnan kasvusta ja menestyksestä. Aamiaisseminaareissa käsitellään kiinnostavia aiheita, kuten strateginen johtajuus, kansainvälinen laajentuminen, viestintä ja talouden hallinta. Tavoitteena on jakaa asiantuntijanäkemyksiä, kehittää liiketoimintaosaamista ja tarjota mahdollisuuksia verkostoitumiseen muiden alalla toimivien kanssa.

HTGP Academy -tapahtuman vieraana – herkullisen aamupalan ohessa – saat uusimmat ja kirkkaimmat ideat kuumista aiheista, kuten tekoälystä ja vastuullisuusviestinnästä. Lisäksi tapahtumat tarjoavat mahdollisuuden esittää kysymyksiä ja saada konkreettisia vastauksia organisaatiosi erityistilanteeseen.

Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Ilmoittaudu perjantaihin 4.4. mennessä. Paikkoja rajoitetusti.

 

AI & viestintä – tekoäly, kommunikaatio, tehokkuus ja vastuullisuus kasvun ajureina

Aika: to 10.4.2025 klo 8.30–10.30
Paikka: BusinessOulu Startup Station, Oulu, Sepänkatu 20, 4. krs

Ohjelma

8.30 Aamiainen, verkostoitumista

9.00 Järjestäjän tervehdys
Ville Heikkinen, tj, HT Growth Partners Oy

9.05 Case Hetijulki: kuinka ketterä verkkolehden julkaisualusta toimii ja tavoittaa Ponsse Newsin ja Lämmöllä-lehden lukijat
Marko Sirviö, Creative Lead, Luova Työmaa Oy

Unohda kuukausien mittainen digiprojekti, jonka lopputulos on sumun peitossa. Hetijulki on digitaalinen julkaisualusta, jonka kanssa saavutat tiedetyn lopputuloksen – ripeästi ja kaikki kustannukset etukäteen tietäen. Asiakascaset Ponsse News ja Lämmöllä-lehti: mitä, miksi ja millaisella lopputuloksella.

Marko Sirviö on työskennellyt pari vuosikymmentä Luovalla Työmaalla markkinointiviestinnän sisältöjen ja konseptien suunnittelijana sekä brändien rakentajana. Marko toimii Työmaan viestintäpalvelun Nöisen vetäjänä. Tässä tehtävässä hän vastaa tiimeineen asiakkaiden viestinnän strategioista ja toteutuksesta, maineenhallinnasta sekä mediakontakteista.

9.30 Työmaa goes TAImaa: miten AI ja data muuttavat markkinoinnin. Nyt.
Juha Mikkilä, tj, strategi, Luova Työmaa Oy

Tekoäly mullistaa markkinoinnin tehtävät: useimpia toimenpiteitä voidaan jo nyt hoitaa AI:n avulla automaattisesti, 30–80 % tehtävästä riippuen. Juha Mikkilä kertoo Luovan Työmaan transformaatiosta, jossa yhtiö muuttuu parhaillaan data- ja AI-ohjatun markkinoinnin edelläkävijäksi. Laadukas data ja koulutettu AI mullistavat perinteisen tavan toimia – mutta myös jatkossa asiantuntijoiden inhimillisellä kosketuksella on paikkansa laadun ja oivaltavuuden takaajina.

Juha Mikkilä on Luova Työmaa oy:n toimitusjohtaja ja strategi, jonka ajattelu on auttanut suomalaisia yrityksiä luomaan voittavat teesinsä ja kestävät brändinsä kotimaisille ja kansainvälisille markkinoille. Juha on myös kutsuttu vieras asiakkaidensa tuote- ja palvelukehityshankkeissa.

9.55 Kestävyysraportointi ja viestintä: pakkopullasta kilpailuedun lähteeksi
Antti Isokangas, Ali Consulting Oy

Laajeneva kestävyysregulaatio ja raportointivelvollisuus aiheuttavat monille yrityksille päänvaivaa. Ne eivät kuitenkaan ole vain uhka vaan myös mahdollisuus. Antti Isokangas kertoo, miten yritys voi hyödyntää raportoinnin tuottamaa dataa vastuullisuusviestinnässään tavalla, joka herättää luottamusta yrityksen kaikissa sidosryhmissä, vahvistaa sen työnantajakuvaa ja auttaa sitä erottautumaan kilpailijoistaan.

Antti Isokangas on yritysten strategia-, vastuullisuus- ja kriisiviestintään erikoistunut viestintäkonsultti, kouluttaja ja puhuja. Hänellä on pitkä kokemus viestintäalalta esimerkiksi toimittajana ja Kotipizza Groupin viestintä- ja vastuullisuusjohtajana. Antti on myös kirjoittanut useita viestintää ja markkinointia käsitteleviä kirjoja, viimeksi teoksen Viherpesutalous – Näin markkinoit ja viestit vastuullisesti (Alma, 2024) yhdessä Riku Vassisen kanssa.

Ilmoittaudu tapahtumaan

"*" indicates required fields

Uutiskirjeen tilaus